شاخص های روانشناسی فروش
۱_احساس :
کل داستان فروش در خصوص فرآیند تصمیم سازی است ( دقت کنید که تصمیم سازی با تصمیم گیری متفاوت است ) فروش عبارت است از تصمیم مشتری در خصوص انتقال وجه نقد یا توافقی درمورد پرداخت پول در ازای دریافت یک چیز( خانه ) است *اتخاذ این تصمیم مورد برسی احساس واقع میگردد* اگر حس خریدار در همان ...
|
چند اصل حیاتی روانشناسی فروش
اصل ۱: دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است.
اصل ۲: برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است برای او مهم این است که کالای شما چه کاری برای او انجام میدهد.
اصل ۳: فروش حرفهای با تحلیل نیازها شروع میشود.
&n ...
|