تاريخ انتشار : 1402/01/28 - 20:56
كد :610
معانی رنگها در روانشناسی
رنگ ها در روانشناسی و جایگاه آن در برند و دکوراسیون ، هر کدام حامل مفاهیم و معانی خواص خود هستند.
ما در این مقاله سعی بر آن داشته ایم که بخشی از این معانی و مفاهیم را برای شما عزیزان بازگو کنیم امید داریم مورد استفاده شما همراهان عزیز قرار گیرد .
به طور مثال :
سبز به معنی : طبیعت ، تازگی ، کیفیت است .
زرد به معنی : خلاقیت ، خوشحالی ، ارزش اعتبار است .
از طرفی نارنجی به معنی :اعتماد به نفس ، موفقیت ، مردم دوستی و احتیاط است .
قرمز به معنی :آتش ، عشق ، شوق ،حساسیت است .
آبی به معنای : دوستی ، اعتماد ، وفاداری ، حقیقت است .
سرمه ای به معنا : قدرت ، اعتماد ، بی ریایی است .
از طرفی ترکیب هرکدام از این رنگ ها باعث ایجاد ترکیبی از این مفاهیم و یا خلق مفاهیمی والاتر خواهد شد که شما میتوانید از آن در دکوراسیون برند خود جهت انتقال مزامین فکری ایجاد آن برند یا دکوراسیون به شخصی که ازآن استفاده و یا دیدن مینماید کنید .
گروه مسکن میرزاده با بیش از چهل سال سابقه فعالیت در زمینه املاک و مستغلات به طور تخصصی در شهر فردیس و حومه و همینطور سطح استان البرز ، کشور های ترکیه قبرس شمالی همواره تلاش نموده با ایجاد نوآوری در خدمت رسانی و حساسیت در نگارش و عقد معاملات و ایجاد رضایت در خدمت رسانی به شما عزیزان ،فضایی ایمن ، آرام و محترمانه ای را برای شما عزیزان ایجاد نماید
باشد که مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد .